Pages

Tuesday, August 11, 2009

Bio-Nik buat aku sakit hati

Bio-Nik ditayangkan setiap hari Isnin jam 9malam. hampir setiap minggu aku mengikuti episod drama melayu ni. pelakonnya adalah kamal adli, intan ladyana, fizo omar dan ramai lagi la. aku takde la kenal semuanya. penerbitnya plak adalah KRU Studios. kira cerita ni KRU punya la. dan sebab tu la aku ada minat mau tengok ini cerita. ye la, citer KRU ni kira boleh layan la jugak kan??? minggu demi minggu aku tengok citer ni, aku dah rasa pelik je.. ape punya citer la ni.. skrip memang terabur habis.. hancur.. jalan citer, macam budak2... citer superhero, tapi aksi macam citer teater kanak2.. ada hati nak samakan citer ni ngn citer superhero omputeh. hampeh.. sape la pengarah citer ni.. penulis skrip memang hingusan... budak sekolah buat citer lagi best la... buat sakit hati je tengok.. kalo ye pun nak buat citer bersiri suoerhero, buat la betul2... ni macam main2 je... buat malukan industri per'drama'an melayu je... sekarang ni aku tengok drama melayu kat TV dah semakin mengarut... satu lagi citer yg tak best adalah PUTERI AURORA BERADU... memey, setakat berlakon tido je... hahaha... kelakar... baik tak payah berlakon drama la.. berlakon dalam dunia realiti hebat sangat... "keluarga saya sokong dengan segala apa yg kata lakukan". berkhalwat pun keluarga boleh sokong ke??? pelik tul...

aku yg sakit hati...

3 comments:

  1. patut post nih anta ke ruangan normah bechok la bang...bia dia siar kt paper BIPOP...ahaks!

    ReplyDelete
  2. minta maaf r abg klu ape yg sy ckap ni abg xbleh trima..
    spatutnya abg dah sedia maklum dgn bajet pembikinan filem kita..dri segi bajet mmg xsemahal filem luar yg dpat mnghasilkan cerita yg lebih gempak..kita ptut bngga dgn bajet yg sikit dpat mnghasilkan cerita aksi yg sebegini sprti Bio-Nik..mungkin ini perkembangan positif mutu filem kita..x boleh la kita nk bndingkan cerita kita dgn negara luar mereka lebih maju dri kita..sy rase klu semangat patriotik rakyat malaysia kuat apa pun perkembangan positif xkira la dri segi sukan atau perfileman mereka akan terus beri semangat bukannya mengkritik secara membabi buta..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...