Pages

Tuesday, August 4, 2009

aku keje, tapi tak keje...


aku berada di hadapan komputer DELL yg baru disewa oleh bahagian senggara fasiliti jalan. dapat komputer baru. laju la sikit nak wat keje.. tapi takde keje ape pun.. baru pas baca blog nahar.. sempat gak bergelak sampai takleh nak henti bila baca pasal Bilal Bin Ghunnah... dah macam idgham bila ghunnah plak jadinya nama bilal bin rabbah ni... hahaha...

tadi duk dalam pentry bersembang pasal citer zaman sekolah ngan Rizal ( budak sekolah soksek p.pinang). citer budak sbp. sama je... teringat zaman seratas... rindu zaman sekolah menjelma kembali...

hari ni seperti biasa, takde keje nak buat, dah sebulan keje pun takde mende nak buat lagi.. unit pewartaan dan pembangunan tepi jalan baru je tukar boss. Tuan haji sulaiman dah tukar ke unit koprat.. boss yang baik selalu bertukar unit.. semua orang nak boss baik.. boss baru aku tuan haji azahari. boss baru masih ada kat tingkat bawah. aku masih lagi tak tau nak buat keje apa.. setakat ni aku kena uruskan pasal pembangunan tepi jalan, tapi masih belum ada kes nak kena study.. setakat baca kes2 lama je... so, sgt la bosan..

kat opis ni aku boleh bukak blog je la, friendster dan FB kena block.. hampeh.. YM pun tak de... bosan... aku masih lagi takde bilik khas.. sepatutnya aku boleh duk dalam bilik sendiri, tapi bilik dah penuh la.. bilik kak ros yg baru je pindah ke penang masih kosong tapi nampak macam boss baru nak duk situ. sebab boss lama tak pindah bilik.. so, aku masih lagi di luar.. huhu.. depan bilik boss plak tu.. tepi pintu lagi.. sungguh tidak strategik tempat nih... terima je la...

semoga hari esok lebih baik...

2 comments:

  1. dua kali kiri tepi ko tu mcm mohd salehuddin je atau lebih mesra dipanggil boss..aku tak rapat ngan dia sebab dia kaya gila (gila cliche ayat aku). mmg kaya pun, dia duk tmn melawati jiran ngan maria arshad tepi umah yusop haslam. tapi tang sangka plak dia keje JKR, bukan ke ayah di kontraktor berjaya...bapakd ia kaya woh! hahaha..

    ReplyDelete
  2. yes, tu salehuddin.. dia keje jkr skang ni. intake sama ngn aku.. dia kaya yek? tak tau la plak.. tengok cam biasa je... ok je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...