Pages

Friday, August 7, 2009

kita enjoy...

malam ni ada game boling kat mines.. minggu lepas dah main hari sabtu.. memang aku plan untuk buat game setiap minggu.. sebab dah lama tak main ngn member2.. minggu lepas dapat kumpul 5 orang je.. eddy, cabil, pajan, torik dan aku... 1st game aku menang la.. 2nd n 3rd game bagi la org lain plak.. kesian plak kt org lain.. takkan la aku je yg nak menang..hahaha.. riak betul.. memang main boling ngn member2 ni boleh hilangkan segala kekusutan dalam kepala ni.. memang enjoy habis la.. aku gelak pecah perut la.. dah lama tak gelak camtu.. wife aku tak ikut ari tu, dia bagi aku masa utk lepak ngn member2 plak.. sebab aku memang jarang ade time nak kuar lepak ngn member2.. aku ni malas gak nak kuar.. kalo kuar pun sebab wife aku ajak..

malam ni maybe ramai sikit yang join. zarir, kema n yob maybe join... best gak sesekali dapat lepak ramai2.. banyak citer boleh kongsi.. ajak naga, tapi dia ckp bini dia tak sihat.. bakal jadi bapak, camtu la.. tapi torik boleh je.. bakal jadi bapak jugak.. aku bila plak.. huhu.. wife aku ikut jugak kot malam ni.. kesian gak tinggal dia sorang2 kat umah.. dah la wife aku ni 'kurang berani'.. hehe.. jangan marah..

"sayang, nak ikut tak malam ni?"

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...