Pages

Wednesday, April 22, 2009

sampai jugak korang ke FELDA Ijok...

hohoho...assalamualaikum...naeims ab rahman kembali...
semalam aku tak sempat nak keluarkan citer... so, hari ni aku kena la mengupdate jugak blog aku nih...tak sanggup aku melihat bila ade blog yg dah sebulan tak diupdate...tak nak la aku jadi camtu...sekurang2nya biarlah ade citer baru setiap 2-3 hari...takkan la xde citer langsung kan... semalam aku memang sebok sgt sampai tak sempat nak update... siang keje, malam plak cam penat semacam je...takde mood plak... hari ni aku nak citer pasal...pasal ape hah???? ntah... citer pasal kenduri aku la...

ni gambar masa kenduri kat umah aku... 27 disembar 2008...

ni dah tambah gambar zamri anuar, jimmy(lagi pendek dari zamri) dan penampilan istimewa, jinggo...(takut sial tgk jambang dia...)..pak ohm n ija dah balik kot masa ni...

terima kasih banyak2 kat member2 yang datang...penghargaan buat pak ohm dan isteri(ija), cikgu liana, cik samsinar, cik syatila, nour dan emon yg datang dari jauh. tak lupa pd zamri anuar, jimmy dan jinggo...memang aku hargai sangat la kehadiran korang... sanggup duk kat umah aku dari tghari sampai la ke petang...thanks a lot...


pali n family pun datang gak...siap bawak baby lagi...

aman chon ngn zaim pun ade gak datang...punya la lama tunggu bdk 2org ni...kul5 baru sampai...lepak kejap je...time kasih la byk2... nnt korg kawin aku plak nk pi buat kecoh...jgn tak jemput pulak...kalo takde ape2 hal, insyaAllah aku sampai...



1 comment:

  1. ooo...ok la agak ramai yang pi kenuri ko.
    awat tak upload close up muka jinggo??? nak tengok! dari jauh nampak jambang je.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...