Pages

Thursday, April 16, 2009

bila takdak air

ni gambar masa aku gi picnic kat sg. gabai... best gak la lepak2 kt air terjun.
bila aku tgk gambar ni balik teringat 'bermis pool' kt belakang SERATAS.
memang best gi mandi kt situ...sebenarnya takdak la best sgt pon... tapi dah itu je tmpt mandi yg ade masa tu... boleh layan la... bila time takdak air plak kt asrama, kena mandi sungai kt hujung padang asrama puteri... budak2 laki memang best la pi mandi situ... sambil lalu kt aspuri, usha2 dulu...huhu...tapi bukan aku la,...cover line...(konon baik la)..hehe...tu la satu tempat nk mandi bila takdak air...bagi yg nak mandi la...tapi ade gak yg jenis tak reti nk mandi... memang pemalas giler...sape??? hehe...identiti dirahsiakan... lu pikir la seniri..

memang best kalo boleh picnic kt air terjun ngn member2... ape lagi??? suruh la mawardi rancang... hehe... asamekom...

4 comments:

  1. tapi sungai tu mengingatkan aku kpd arwah pojie. sian...

    ReplyDelete
  2. x yah lah soh mawardi(jgn mawardi baca dah lah..haha)...bek ko je yang rancang..

    best gak ni...x yah ramai2 pun bleh je on...hari tu aku p ngan mekrida n anand je(+ encik misai kawan anand) pun leh kami piknik..yang penting sekepala...

    pe lagi naim?plan lah...haha..

    ReplyDelete
  3. aku pun still ingat pasal kes arwah fauzi mat isa itu...sedih la plak...pastu boleh plak diorang buat perlawanan hoki piala FMI sempena nama arwah...

    biar la mawardi yg anjurkan...dia kan penganjur tetap program batch kita...hehe...akan kuusulkan pada en.mawardi...hehehe...

    ReplyDelete
  4. Ingat Burmese..Ingat Arwah....
    kesian....sedih je time tu...sayu je satu skolah..

    PiCNiC...beS GaK tuh!!!!!buat BBQ sket ke..hhehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...