Pages

Sunday, April 19, 2009

garuda the best

ari ni aku nk citer pasal bdk2 dorm aku..C16.. aku duduk katil bawah.. katil atas aku, kimi..ataupun mat nate…dia ni memang tinggi… org jelai, batu kurau…orgnya, sempoi je… kekadang tu lawak jugak.. kalau dia cakap, kena dengar betul2…sebab dia cakap bunyi lain sikit.. hahaha…
sebelah katil aku, ammet..org balik pulau, pulau pinang…hidung mancung… keturunan mami gak kot…masa form 1 sama tinggi ngn aku je, tapi skrg dah renjong…macamana boleh tinggi tak tau la…
atas katil ammet, hafizi(pg)org perlis.. dah kawin dah..dia ni tinggi jugak la... sampai sekarang tak berubah pun muka dia...same je... still kurus..
katil sebelah ammet, nazri..kalu tak silap aku la… nazri ni kami panggil kp sebab dia ketua batch kitorg.. nazri bdk selama, sama cam aku..hensem jugak la..ala2 hindustan gitu... skrg dah jd kepten..
atas nazri, romzi.. org kedah.. dia ni masa form 1 tak kena buli sbb jd jambu form5…member lain geram je..org lain kena wat keje, dia rilek je melepak ngn brader tu…hampes…
sebelah nazri plak, mawardi.. ni gangster batch aku.. badan besar…muka mcm cinpeng…memang ganas,aku pernah gaduh ngn dia ni…tapi kalo di surau dialah yg paling warak.. konpius aku…murid kesayangan pak alim(pengetua time tu)..
atas mawardi, mat det..org penang..tinggi, tapi cakap gagap…selalu kena kutuk... bila lari, bunyi kaki je kuat, tapi lari slow je....memang susah la nak tunggu dia habis cakap…hahaha…a..a…a..aku pernah gaduh ngn mamat ni masa form1.. saje je aku cari pasal…jahat tul aku…mulut je jahat…
katil sebelah plak, mat burn.. rambut kerinting, org gerik…aku taktau la apesal org panggil dia mat burn.. tame la yg mula bg nama kt dia...
atas dia azizul cheweng… depa ni memang kamceng masa form1..satu kampung la…cheweng ni agak lembut sikit..hehe..
katil sebelah plak, muktamir mukhzani…org penang…genius… exam memang terror walaupun tak study…memang dahsyat…orgnye kecik je, tapi ganas… melukis memang hebat… tapi skrg dah hilang mana ntah… a
ts plak, zurul…kami panggil zorro… pendiam je… tapi kekadang tu lawak jugak…selalu keluarkan idea gila2...
sebelah plak, firdaus shah…org kedah… masa form1 dia ni memang pemalu… ckp depan kelas pun dah merah muka… tup2, masa form5 jd ketua pelajar… heran aku…berubah terus penampilan… memang org yg disegani dlm sekolah… study pun hebat…

aikk…macam tak cukup je dak bilik aku ni…sape lg yg aku tertinggal??? rasa cam hilang 2ekor je… sape ha???? ooo…aku lupa k.anu…budak kedah..dia ni memang gila sikit…camana la aku leh lupa ketua rumah sukan garuda ni… lagi sorg sape yek??? misteri tul la…

ahhaaaa….aku dah ingat…dah separuh hari aku pikir, baru aku ingat balik sorg lagi makhluk tu…moktat la…org kedah…dia pernah jatuh katil sampai berjahit kepala…dia ni ade tahi lalat yg misteri kat muka dia… hahaha…

memang best la budak2 c16 ni... duduk plak sebelah bilik pengawas... selalu kena denda sbb suka sgt buat kapla... rindu zaman sekolah dulu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...