Pages

Wednesday, April 29, 2009

esok kembali bahagia bersama...

hari ni hari rabu, 29 april 2009...
tapi aku nak tulis tentang hari esok... just my prediction..

khamis, 30 april 2009..

"Dalam usik ku merajuk seketika

Laluku pergi meninggalkan dirimu

Tanpa ku duga

Lilin menjadi bara

Gurauanku jadi dilema prasangka"

ringtone handphone berbunyi...

"hello.."

"abg...dah bangun?"

"kul brapa?"

"kul7 dah..bangun semayang yek..."

seperti biasa, mywife call pagi2 kejut subuh...pas semayang subuh sambung tdo jap, pastu siap2 pi keje...kat office memang banyak la keje yg nak buat.. en.hussien telekom pun dah mintak draft laluan cable high speed broadband(HSBB) Kepong.. byk keje2 civil yg kena buat nih.. mintak2 telekom luluskan terus, pastu leh mula wat keje..baru boleh senang sikit hidup aku...

tengahari aku keluar makan, pastu terus pi site.. nak kena survey site nak buat cabinet telekom utk HSBB Kepong.. agak2 kul 4 ptg je aku nak blah terus.. malas dah nak masuk office..kalo masuk office, comfirm kul5.30 baru leh balik.. mesti jalan dah jem masa tu.. malas aku nak tempuh kesesakan lalulintas dari damanasara nak ke bangi.. jauh tu...

hari ni aku kena pi nilai jap.. tadi wife aku cakap kul3 dia bertolak dari johor..lebih kurang kul6 sampai la nilai kot... so, aku kena sampai nilai sebelum kul6... dia tumpang member sampai nilai..dah habis kursus kat johor...dah 2 minggu tak jumpak, so kerinduan sgt2lah terasa... see u tommorrow...

*(takkan la citer pas aku jumpak wife aku pun nak kena citer gak...that's my secret la...)

*memang tak sabar nak tunggu esok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...