Pages

Wednesday, December 30, 2009

2010..

selamat tahun baru..

esok adalah hari terakhir bagi tahun 2009..
setahun telah berlalu dengan begitu pantas sekali..
2009 banyak melakar sejarah yg tersendiri..

januari 2009 bermula dengan keindahan dan kebahagiaan..
aku yg baru sahaja melangkah ke alam perkahwinan pada masa itu mula merasa kebahagiaan hidup berkeluarga..

di pertengahan tahun, aku menerima tawaran kerja di sektor kerajaan.
aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana setiap apa yg aku inginkan menjadi kenyataan.

kini 2009 menemui penghujungnya..
tetapi bukanlah penghujung bagi perjuangan hidup yg baru aku mulakan.
di penghujung 2009 ini banyak dugaan yg menimpa keluargaku..
aku redha, begitu juga keluargaku..

semoga 2010 membawa sinar harapan baru..
semoga apa yg aku hajatkan akan tercapai..
semoga Allah memberkati setiap apa yg terdetik di hati ini.
2010.. aku bahagia..

1 comment:

  1. Tahun Baru Azam Pun Baru,

    Sudahkah Engr.Mohamad Naim naik pangkat ke J.44? PTK sudah Araskah?
    Wish you luck.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...