Pages

Friday, January 8, 2010

apa dalam hati??

assalamualaikum...

sebenarnya aku sendiri taktau nak bercerita tentang apa pada en3 ni. aku dah kehabisan idea..


aku sememangnya seorang yg susah untuk bercerita.. kehadiran blog ni pada awalnya bertujuan agar aku mampu untuk menceritakan apa sahaja yang terbuku dalam hati ni. tapi seperti ianya masih lagi sukar untuk diluahkan..

seperti ada sesuatu yg berat menghalang aku dari bercerita tentang setiap apa yg aku ingin kongsikan.. memang banyak perkara yg berlegar-legar dalam fikiran ini, tapi teramat sukar untuk aku coretkan..

biarlah ianya keluar perlahan-lahan.. biarpun kehadiran en3 ini tidak memberi apa2 makna, tapi ianya sekadar memberikan aku kepuasan untuk menulis..

wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...