Pages

Friday, June 24, 2011

KL Gangster Best.

Niat nak menulis entry baru asyik terbantut je bila buka Blog. Sebab bila buka blog je terus datang rasa nak membaca blog orang lain dulu. Bila dah baca blog orang lain yg best2, terus hilang idea yang aku fikir sebelum ni. Ciss, hampeh tul..

Ok, cerita pasal hari rabu lepas. Member2 JKR ajak main badminton kat Titiwangsa lepas kerja. Sexcited nak main sebab dah lama tak belasah main dgn diorang ni. Tapi harus diingat bahawa hari rabu adalah hari bersama keluarga. atau dengan kata lain, hari menonton wayang bersama yang tersayang. FullStop.

Jadi, aku harus ketepikan kepentingan peribadi demi kepenting bersama. hehe.. Makanya, pergilah Dato' dan Datin ke ALAMANDA Putrajaya untuk buat menonton wayang. Dan cerita apakah yang ditonton??

Aku taknak la cerita sinopsis cerita ni. Nanti ada plak yang kata hilang keterujaan nak menonton bila baca sinopsis. tapi kalo nak tau jugak sinopsis dia, korang boleh tengok kat blog lain la. banyak je..

Aku bukannya peminat cerita2 arahan anak UcopSelam ni.Dan aku bukannya tengok citer ni sebab ada SethTanNowaElenayangkononromantikgiler ni. tapi bila tengok je ada gambar MailLambung (ZizanRL) aku memang rasa nak tengok je citer ni. Lantak la cerita ni arahan pengarahkononpandaiberlakontapikaku tu. Tapi cerita ni memang best berbanding cerita2 arahan sebelum ni. Dan memang boleh dipuji la cerita ni. BEST. Dan memang layak untuk dapat kutipan filem melayu tertinggi. Tahniah kepada SoulAnakUcopSelam. Cerita lu memang best bro, tapi lu berlakon tetap kaku.

GoodLuck kepada anakucopselam ni. buat la cerita yang best lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...