Pages

Thursday, June 30, 2011

Dengkuran umpama Enjin Lori.

3 hari aku di AnCasa Allsuite Port Dickson. Menjalani Kursus Induksi Modul Khusus. Biasalah, kerja gomen ni, sebelum sah jawatan kena kursus dulu. huh..

Kehidupan 3 hari memang biasa2 saje. Walaupun hotel dekat dengan pantai, tapi takde masa nak menghayati ketenangan dan keindahan pantai. Asyik dengar ceramah je.

Satu perkara yang paling tak best adalah waktu tidur yang diganggu. Aku diletakkan sebilik dengan seseorang yang berbadan besar sangat. Ya, lebih besar dari aku. aku badan kecil. haha.. Bila waktu tidur je, memang aku diganggu dengan bunyi dengkuran yg sangat la kuat. dah macam bunyi enjin lori. 2 malam aku tak cukup tidur.

Dewan Kursus, 8.30 pagi - 9.30 pagi.
Tidur... huh..

Orang yang badan besar ni memang dengkur kuat ke? minta dielakkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...