Pages

Monday, May 23, 2011

blog ni dah berusia 2 tahun

Salam...

Bila aku tengok balik entry aku yg pertama, baru aku sedar yg blog ni dah berusia 2 tahun. Kalau la blog ni adalah seorang anak kecil, pasti ia dah boleh berlari2 anak. Haha...

Pada awalnya aku pun tak tahu apa tujuan aku menulis. Kalau masa sekolah dulu, jangan harap la aku nak tulis karangan secara sukarela. Selagi cikgu tak suruh buat karangan jangan harap la nak menulis. Disebabkan sikap yang malas buat karangan masa sekolah dulu, maka memang agak susah la untuk aku menulis entry yg menarik. Jadi aku pun hanya menulis kisah2 peribadi. Hanya sekadar untuk mengabadikan kenangan yang aku lalui seharian.

Jadi apa tujuan aku menulis? Saja suka suka...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...