Pages

Wednesday, November 3, 2010

aku mangsa banjir


Banjir datang lagi...
haha.. macam iklan Tora kat tb la plak..
adakah anda salah seorang mangsa banjir?? adakah anda berada di kawasan banjir?? sekarang ni banjir dah berlaku di negeri2 utara dan pantai timur.. Perlis, Kedah, Kelantan dan Terengganu.. dah mula banjir.. memang kebiasaannya banjir akan berlaku hujung2 tahun ni..

adakah aku mangsa banjir?? jawapannya.. YA..
tapi kenapa pulak aku menjadi mangsa banjir? aku berada di Kuala Lumpur. mana ada banjir lagi.. aku bukan duk Perlis atau Kelantan. walaupun kampung datin di kelantan.. memang aku mangsa banjir yang tak kena banjir.. sedih punya cerita..

hari ni dah dapat berita malang ni.. BILIK GERAKAN BANJIR JKR TELAH BEROPERASI.. jadual bertugas telah disediakan.. dan yang lebih malangnya adalah.. DATO' NAIM - 17 NOV 2010. tahukah anda tarikh apakah itu??? ohh..tidak!!! adakah aku akan berkorban di bilik gerakan banjir jkr ibupejabat???

camana nak cakap kat datin ni?? ingatkan nak amik cuti balik kampung.

ALAMAK!!! tindakan akan dikenakan kepada sesiapa yang ingkar!!!

aku dalam dilema.. aku mangsa banjir.. selamatkan aku!!


3 comments:

  1. teruk kan banjir tahun ni...
    hopefully semenya akan baik...

    riso kat keluarga nenek kat belah kelate terengganu...arap semuanya ok...

    peace no war ye...
    selamat berblog...maaf atas kekhilafan diri...

    ReplyDelete
  2. ahahaha...
    berkorban?

    bukan ke lembu je yang berkorban pada tanggal 17 nov yang keramat itu?

    hahahaha

    ReplyDelete
  3. haaaa....APA???

    Emm, klo duty gak mcm kne cari tket jer nk blk beraya kt kg nnt...hehehe;)

    dun worry dear, i xkn sampai ati nk tggalkn u colang2..klo kne duty nasib laa...i temankan u ok..tp hrp2nya x laa kan...

    sbb dh janji nk g tut tut tut tu kan..ehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...