Pages

Tuesday, November 30, 2010

seratas, aku rindu kamu

SERATAS..
hari ni aku banyak menggoogle pasal seratas..
tengok blog2 yang ada word 'seratas'..
banyak jumpa blog Batch2 selain Batch aku.
sebenarnya aku pun kurang pasti, aku batch keberapa..

SERATAS
aku try juga search seratas 9701..
yang aku jumpa blog yg kurang aktif.
update dari teman2 seratas dah semakin kurang.
sunyi..
sepi..

SERATAS
aku tengok banyak gambar gathering batch lain.
ada juga yang buat kat sekolah.
ada juga buat reunion kat seratas berserta dengan motivasi..
untuk adik2 yang masih menuntut di seratas.
cemburu..

SERATAS
aku semakin jauh.
meninggalkan atau ditinggalkan.
kurang pasti.
mungkin aku yang menjauhkan diri.

SERATAS
semakin rindu.
semakin jauh.
semakin sepi.
bila aku akan kembali.

sejak dulu lagi aku menyimpan hasrat untuk buat satu reunion besar-besaran. dan semestinya aku nak buat kat SERATAS. aku nak kumpul semua batch 9701. tiada yang tercicir.

langkah pertama?
senarai nama semua x-student batch 9701 diperlukan. siapa nak update?

masih dalam perancangan.. perlukan pertolongan.. ada yang sudi membantu?

2 comments:

  1. assalamualaikum abg naim.

    sini ada list yang diusahakan oleh junior seratas batch 21, dia panggil "seratas United" kumpul semua list blogger seratas pelbagai generasi:
    http://seratas-united.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pak teh klo ekotkan batch 16 sbb kak batch 27..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...