Pages

Friday, December 17, 2010

9A = RM100

adik hafizul yg tak berapa hensem.

bila keputusan PMR nak keluar?? aku dah janji nak bagi RM10 untuk setiap gred A kepada adik dan anak2 buah aku yang amik PMR. sebenarnya untuk menaikkan semangat diorang ni jawab periksa. mana la tau bila dengar ada orang nak bagi ganjaran, depa ni jadi bersemangat. walaupun bukannya dapat banyak sangat pon.. 1A = RM10. 9A = RM100. aku up lagi RM10 bagi yg dapat straight A's.. wahhh.. berbaloi-baloi...

untuk pengetahuan semua, aku ada seorang adik dan 2orang anak buah yang amik PMR. kalau ketiga-tiganya dapat 9A, maka tamatlah riwayat RM300... huhuhu... matilamakweiii... walaupun bunyi macam agak kurang ikhlas, tapi sememangnya aku ikhlas bangat sih...

masa aku amik PMR dulu takde la plak orang nak bagi aku ganjaran. kalo tak dah comfirm aku dapat straight A's.. macam la aku pandai sangat... hahaha... nak dapat 5A pun dah pecah otak... (padahal aku tak study pon.. hehehe)

jadi untuk adik hafizul, nurul shafiqah dan amirul asyraf... sila tuntut ganjaran anda... kalau lewat dituntut, kira hangus je la... hahaha... semoga anda semua berjaya selamanya...

5 comments:

  1. eh2.. kak amik 8 subjek saja ma...

    ReplyDelete
  2. huh.. tatw la.. ta jnji kot..

    ReplyDelete
  3. hahaha... teruskan usaha... tiap2 kali exam mesti ada C. apa kes??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...