Pages

Friday, October 15, 2010

antara secret recipe dan pizza hut

antara secret recipe dan pizza hut

mana yang lebih baik??

seingat aku, baru je 2 kali masuk secret recipe.. itupun setelah dipaksa oleh datin.
datin memang suka makan secret recipe.. tapi aku tak suka.. makanan tak banyak.. dan pelik2.. harga mahal tak masuk akal.. satu yg aku boleh terima di secret recipe adalah kek. kalau beli kek kat secret recipe kira ok la..
jadi, kesimpulannya secret recipe mahal dan tak best..
tapi aku akan sambut anniversary dengan datin di secret recipe setiap tahun.. insyaAllah..
setahun sekali je punnn...

pizza hut.. makan roti.. aku bukanlah suka sangat makan roti.. makan nasi lagi best.. tapi aku boleh terima pizza hut sebab... ntah la... macam ok jugak la.. harga?? ok...
baru lepas sambut besday dengan datin di pizza hut.. datin belanja.. i kan besday boy..

tapi, yang paling best adalah makanan yang dimasak sendiri oleh datin.. atau dengan kata lainnya makan di rumah.. walaupun hanya berlaukkan telur goreng masap sos+kicap+bawang.. tetap terbaikk... tidak akan dapat di secret recipe ataupun pizza hut.. setiap masakan datin adalah terbaikkk...

i love u datin Mujahadah...

3 comments:

  1. hahahaa...
    ari in datin masak tomyam + daging grg..
    juge feverit dato'..

    eh, eh..blum msk lg laa...sekejap lg eh..
    datin tggu dato' blk dulu...hihihih

    ReplyDelete
  2. elllehhh..
    ni entri nak bodek Hajah Mujahadah suh masak sedap2..

    pandai Haji Naim buat entri.. harus blaja. :D

    ReplyDelete
  3. secret recipe terbaeekkkkkk laaa..
    :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...