Pages

Thursday, June 3, 2010

Bila Boleh Tetap???


assalamualaikum...


sekarang dah masuk bulan Jun 2010. habis je bulan ni, genaplah setahun aku berkhidmat di Jasa Kepada Rakyat ni...


Kontrak aku adalah 2 tahun. Kalau mengikut kebiasaan sebelum2 ini, kontrak SPA macam aku akan diserap ke jawatan tetap sebelum cukup setahun... adakah aku pun akan menerima kebiasaan yg sama... macam tak je... hu, kena tunggu lagi la... dan sebenarnya aku tidak suka menunggu sesuatu yg belum pasti..


persoalan yg timbul..


1) adakah aku akan diserap ke jawatan tetap??


2) bilakah aku akan diserap??


3) adakah kontrak aku akan ditamatkan selepas 2 tahun dan aku tidak akan diserap?


4) sekiranya aku tidak diserap ke jawatan tetap selepas 2 tahun, adakah kontrak aku akan dilanjutkan?


5) kalau kontrak aku tidak dilanjutkan, ke manakah hala tuju aku??


TIDAKKKK...


naim, think positif... aku pasti akan diserap ke jawatan tetap... aku pasti boleh.. hahaha...


selamat maju jaya naim ab rahman.


saya yg menurut perintah,

2 comments:

  1. Think +ve!!

    Salah tu,Selamat Maju Jaya wahai Dato' Naim
    ngengenge~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...