Pages

Wednesday, January 26, 2011

GempakPMR2010.. Pakdik, Nurul dan Mirul.

salam Ipoh.. aku masih di sini..

asyik cerita pasal ipoh je.. ada apa dengan ipoh.. ibu negeri Perak.. aku anak Perak.. hehe.. kisah aku dan ipoh akan tamat tidak lama lagi..

jom cerita kisah family plak..
aku nak sambung kisah bebudak PMR2010. aku namakan mereka sebagai GempakPMR2010.. sebab apa dinamakan GempakPMR2010?? sebab diorang ni memang GEMPAK habisss... ahli GempakPMR2010 adalah Hafizul Najmi (Pakdik), Nurul Shafiqah (Nurul), Amirul Asyraf (mirul)..

seperti yang telah diwar-warkan, aku dah janji nak bagi hadiah berupa wang tunai bagi setiap A yang depa ni dapat. jadi, aku telah dikikis sebanyak RM250 oleh GempakPMR2010 ni. Pakdik dapat 8A1C, Nurul dapat 7A1B dan mirul dapat 8A. memang hebat... memang aku respek la kat depa ni.. habis la duit aku.. huhu.. tapi takpe, ianya sebagai hadiah dan penghargaan kepada depa ni yang dah mengharumkan nama keluarga Haji Rahman. tahniah buat mereka semua..

Pakdik dah dapat tawaran masuk MRSM Lenggong, Nurul kekal di seratas kesayanganku, dan mirul dapat tawaran ke SM Sains Tengku Abdullah, Raub Pahang. semuanya dapat masuk sekolah yang hebat-hebat.. belajar di asrama penuh dan MRSM sememangnya adalah impian setiap pelajar.. dan depa ni dah dapat apa yang semua orang impikan.. tahniah buat semua..

untuk pakdik, jangan lepaskan peluang yang terhidang di depan mata. MRSM adalah tempat kecemerlangan tercipta. jangan disebabkan hasutan dan cerita dongeng orang lain, pintu kejayaan dan peluang yang di depan mata dilepaskan begitu sahaja. keputusan hari ini penentu kejayaan masa hadapan..

terukan perjuangan GempakPMR2010..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...