Pages

Monday, March 8, 2010

aku pasti pulang..

nak balik kampung... sangat2 nak balik... dah lama tak balik memohon restu mak dan ayah.. hari tu call mak.. dah kena bebel sebab dah lama tak call. masa call tu ayah yg angkat.. cakap kejap je ngn ayah, terus ayah bagi telefon tu kat mak. memang selalunya mak yg banyak cakap. ayah tak berapa suka cakap telefon. sekejap tu ok la.. aku terasa seperti aku ni mengikut tingkah laku ayah. kurang bercakap, dan banyak menyimpan dalam hati.. bila dengar suara ayah, rasa sedih sangat. rasa macam ayah rindu sangat kat aku.. perasan la plak.. hihi..

apa punya anak la aku ni. dah la lama tak balik kampung, call pun jarang2.. sesekali dapat bersembang dengan mak, memang menenangkan jiwa.. mak, ayah maafkan anakmu yang jauh di mata ini..

aku pasti akan pulang...

1 comment:

  1. pi lah kelik kapung wahai anak durhaka?? hahahahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...