Pages

Thursday, February 24, 2011

Asyik mesyuarat je..

salam..

dah dekat sebulan aku kat KPKT Pusat Bandar Damansara. setelah ditukarkan kembali dari Bandaraya Ipoh.

Di sini kerja memang banyak. memang tak menang tangan. berada di Seksyen Pengurusan Projek menjadikan aku seorang yang sibuk. Mesyuarat sepanjang masa. memang memenatkan. Berbeza dengan semasa aku di Ipoh. Masa kat Ipoh memang aku takde kerja sangat. Rileks je. Kat sini, tanggung jawab pun lebih besar. Adoyaiii..

Apa-apa pun aku bersyukur sebab dah dapat kembali bersama keluarga di Bangi. dah tak perlu lagi hidup berjauhan. Hujung minggu dah tak perlu nak cari tiket bas balik KL. Syukur sangat-sangat. Alhamdulillah..

Semoga hidup ini dipermudahkanNya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...